You Are Here: Home - Olcay Derecik , tümü - Olcay Derecik





Bu sabah
Sana dokunmadan tuttum ellerini
Ve sana dokunmadan öptüm seni..

İki kişilik kalktım bu sabah da
İki kişilik hazırladım kahvaltı sofrasını
Ve yine sen bardağını dolu bırakıyorsun diye
Dokunmadım çayıma..

Gazete sayfalarına göz gezdirmedim
Televizyonu açmadım hiç..
Sen' den başka hiçbirşeyin haber değeri yoktu
Ve zaten senden de bi haber yaşıyordum..

Sıcaklar mevsim normallerin üstünde buralarda
Normal bir mevsim olmadı zaten hiç yokluğunda
Temmuzun ortasında buz tutar mı insanın içi
Güneş saklanır mı birinin saçlarının ardına
Ve düşünürken bile yanar mı insan...

Her sabah kapım çalınacak ve sen geleceksin diye tetikteyim
Gözüm hep kapıda..

Anlayacağın ,
Yalnızlığı bile yaşayamıyorum adam akıllı
Yaşadıklarımıza sayamıyorum, bu akıl karı olmayan varlıksızlığını..

Dön diyemiyorum bel ki ama , bekliyorum
Bekliyorum bel ki ama , gelmeyeceğini de biliyorum
Biliyorum da .. Bilemiyorum..

Çok bilinmeyenli , ama sürekli bilindiği iddia edilen ,
denk gözüken fakat dik durmayı beceremediğinden
iki tarafa aynı anda denk düşmeyen
bir denklem içinde yaşantısını sürdüyor 'Aşk' ..

İki kişiyle oynandığı öne sürülen ,
esasında 2' nin kişilerle oynadığı bir oyuna zamanla dönüşen ,
zamanı bile kendi tarafına dönüştürebilen ,
sadece ağzı iyi Aşk yapıyor diye tutunduğumuz
'Hayat' ..

Görüldüğü yerde vurulması emri verilmiş gözlerine ,
Görülmediği yerlerde de vurulabilmesi için ,
Aşk' a unutamayacağı bir ders verme niyetiyle
dünya sahnesine sırf bu niyetle indirilmiş ,
' Ben ' ..

Benden başka herşeye atan ,
boş zamanlarında ,
beni boşluğa düşürecek kadar hislerime farkındasızlık uygulayan ,
uygulamada var olan ama sadece göstermelik o ' Kalp ' .

Üzerine oturulmasından rahatsız bir sandalye edasında ,
benden bahsedildiğinde gıcırdayan ,
oysa ayağının altında destek niyetine herşeye katlanmışlığım var,
bütün bunları göremeyecek kadar eğilmeden duran
'Sen' ..

Bütün olasılıkları hesaplasakta ,
Sen ve ben permütasyonundan çıkmıyor işte ' Biz' ..

0 yorum

Leave a Reply