You Are Here: Home - Sancı , tümü - SANCI - Hiçlik...


Sevginin dahi tam karşılığı kıkırdak halindeyken yüreğinde ondan seneler önce dünyaya gelmiş insanların kendilerince doğru varsaydıkları yargılarla; sevmeyi, nefreti, hüznü ve daha birçok duygusunu geliştirmek zorunda bırakılmıştı.

Bir insan doğumundan blue çağına kadar, belki sonrasında bile verilen bilgiler, duygular ve düşünceler eğer değişmez bir tutum içinde yineleniyorsa;  o kişi kendi kişiliğini  bu doğrular etrafında oluşturur ve bu doğruların doğruluğundan asla şüphe ETMEZ…

Fakat bu doğruların verilişindeki değişmez tutum da oluşabilecek en ufak bir sapma, yıllardır planladığı ve uygulamaya koyduğu ‘Benim Sevgim’  projesinin suya düşmesine neden olur, böylelikle de kişi sapmanın yarattığı çatlaktan dışarı çıkarak kendi karakterinin kurallarını kendi koymaya başlar…

Kişiyi etrafında zamanın ötesinde bir düzeye hazırlayacak iki özellik vardır. SEVGİ ve İYİLİK.

Ama bir özellik daha vardır ki buna ulaşmak çok zordur… HİÇLİK…  Sufizimde bu özelliğe ulaşmak o kadar zordur ki bazen ömür yetmez….

Ben hayatımı kurgulayacak  bir sapma ile karşılaşmadım. Sadece beni kurgulamak isteyen insanlardan uzaklaştım…


Tags: Sancı , tümü

0 yorum

Leave a Reply